Regina Vinului

De câteva zeci de ore România are o nouă regină … a vinului.

Prin efortul susţinut al IBD-ului şi a Frăţiei Vinului acest concurs începe să atragă atenţia publicului cât şi a producătorilor.

Imaginea pozitivă a acestui concept de promovare a făcut ca anul acesta să fie prezente mai multe fete, mai frumoase şi mult mai bine pregătite.

Pregătite pentru că „prinţesele” trebuie să cunoască două limbi străine, să fie familiarizate cu domeniul vinului şi, deloc lipsit de importanţă, să aibă capacitatea de a comunica cu uşurinţă.

Fără înflorituri festiviste, faptul că acest eveniment are loc, trebuie să ne bucure.

De fapt este una dintre acţiunile unui Program de Promovare Economică şi Ocuparea Forţei de Muncă în România, IBD/GTZ, program lansat la iniţiativa guvernului german.

Ştiu că sună a „ştire”, dar dincolo de înşiruirea de instituţii şi denumiri de programe, Regina Vinului – care înseamnă (să nu ne ferim s-o spunem) un instrument de marketing şi PR – este o carte în plus pe care producătorii români o pot juca în afirmarea lor.

Cu o uşoară invidie mărturisesc că pot fi momente în care chiar atenţia dvs. să fie mai uşor „captată” de către Regina Vinului decât rândurile articolelor mele. Dar dacă mesajul vinului bun ajunge la dvs., totul este în regulă.

Aşadar, în urma examinării tuturor Prinţeselor din toate regiunile viticole, Regina Vinului din România a fost aleasă Prinţesa de Târnave, Nicoleta Raluca Robu.

Ea va promova timp de un an de zile vinul românesc de top, fiind alături de acesta ambasadori în ţară şi străinătate.

Evident, există şi expresia materială a acestei victorii, prin faptul că printre altele, Regina are alocat şi un fond de  bani „de buzunar”.

Am menţionat acest aspect sperând că pentru tinerele domnişoare care s-ar putea gândi la participare în anul viitor, acesta să fie un argument final.

Vă gândiţi?

 

Lasa un mesaj








© 2006-2008 Catalin Paduraru