Vinul şi oamenii de afaceri

Cu câtă grija se aleg „semnele” prin care sa poată fi recunoscuţi si apreciaţi oamenii de afaceri. Maşina, ceasul, costumul, cravata, pantofii, ochelarii, bricheta, telefonul, ş.a.m.d. „contează” in dreptul capitalul imagine.

Imaginea de sine pentru sine si imaginea pentru angajaţi si parteneri. Daca partenerii sunt străini, efortul in a dovedi ca romanul nu e cu nimic mai prejos, se înzeceşte. Si, se ajunge inevitabil la masa de afaceri sau cina care pecetluieşte o tranzacţie promiţătoare.

Un străin (fie doar si din cauza exerciţiului) va privi un vin oferit la masa (sau cadou) ca un semna din categoria celor enumerate mai sus. Cu puţine excepţii romanii nu privesc astfel lucrurile, drept pentru care gafează. Un manager nu se poate preleva de ultra specializare intr-un d

Uncategorized//15-12-2004

Comentariile sunt suspendate pentru acest articol.








© 2006-2008 Catalin Paduraru