Tendinte la vinuri

„Creste” vinul rosu sec. Albele proaspete din Antipozi. Vinurile speciale pentru restaurante si magazine specializate. Au din ce in ce mai multa putere vinurile de import.

Brunello di Montalcino – vedeta lumii vechi.

Sauvignon Blanc din Noua Zeelanda – Koru si Kauri Bay.

Argentina este exotica… dar dorita.

Restaurantele care vand „vita argentiniana” vor fi – probabil – principalele promotoare.

Titluri noi: Chile  - Misiones de Rengo
    - Vina Mar

NOU  Argentina - Tamori (cu un Torontes absolut special)
  S.U.A.  - Beringer
  Australia - Kilikanoon
    - The Hedonist
    - Rosemount
    - Penfold’s
    (inclusiv BIN-urile rare)

O asezare in firesc – apetitul pentru marile chateaux-uri.

Ex: Chateau Angelus, Chateau Calon Segur, Cantenac Brown, Chateau Cheval Blanc, Chateau Figeac, Chateau Margaux, Chateau Latour, etc.

Imbucurator este si tangajul ofertelor pe granita cu Ungaria: vinurile romanesti se vand la Budapesta si cele unguresti la Bucuresti.

In epoca postconsumerista care isi mijeste zorii (macar pentru comunitatea oamenilor de afaceri) sunt abandonate vinurile adresate maselor, vinurile de notorietate in mass-media. Se cauta nisele, personalizarile.

Lux nu inseamna neaparat bani ci, macar in domeniul vinului, savoir vivre. (Continuare dupa „savoir boire”!).

Internetul este un suport pentru oamenii ocupati.

Nu e de mirare ca translarea unui magazin in spatiul virtual are audienta.

Evinoteca.ro satisface si nevoia de cunoastere prin multele amanunte descrise in dreptul vinurilor. In acelasi timp, comprima distante facand posibila trimiterea unui cadou celor dragi, chiar daca „ordonatorul” se afla la mii de km departare.

http://www.evinoteca.ro/articole/deschidere.php (vezi, te rog, acest link; este „editorialul” de la deschiderea evinoteca.ro)

Catalin Paduraru
Membru F.I.J.E.V.

Lasa un mesaj








© 2006-2008 Catalin Paduraru